Leksykon terminów medialnych M-Z

78,91

 

Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten „Leksykon terminów medialnych” weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia!




Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 9788381808545

EAN: 9788381808545

Liczba stron: 536

Cena detaliczna: 98,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

5.9 / 10 (315 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 40,55 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (682 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (55 ocen)

3878

38,78 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.7 / 10 (6 ocen)

2503

25,03 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4503

45,03 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (211 ocen)

2970

29,70 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (45 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (351 ocen)

4703

47,03 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka