Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Wróbel Magdalena

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

50,33

 

Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

W publikacji Autorka przedstawiła:
- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,
- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,
- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,
- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,
- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.

Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

W publikacji Autorka przedstawiła:
- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,
- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,
- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,
- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,
- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.

Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6946-9

EAN: 9788375569469

Liczba stron: 284

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 65,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (2 oceny)

2363

22,20 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (301 ocen)

2784

44,90 zł (-37%) - najniższa cena 44,90 zł (-37%) - cena detaliczna
Do koszyka

5788

57,88 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (414 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (16 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3699

36,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6699

66,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (4 oceny)

2899

28,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2156

30,81 zł (-30%) - najniższa cena 40,50 zł (-46%) - cena detaliczna
Do koszyka