Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna

Bolesław Goranczewski

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna

19,79

 

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…)
Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność.
prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek

Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (…) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny „zwornik”, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.
prof. dr hab. inż. Jacek Unold

Bolesław Goranczewski – doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Scholar
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-738-3961-8

EAN: 9788373839618

Liczba stron: 232

Format: 16.4x23.6

Cena detaliczna: 31,50 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.1 / 10 (75 ocen)

3499

34,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3199

31,99 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (1249 ocen)

2857

29,96 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8871

88,71 zł - najniższa cena 99,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (106 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1 ocena)

3038

30,38 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (172 ocen)

3107

31,07 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka