Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Chcesz więcej! Więcej pieniędzy, czasu i satysfakcji z życia.
A zarazem chcesz mniej! Mniej pracy, obowiązków i stresu.
Autorzy z list bestsellerów „New York Timesa” – Gary Keller i Jay Papasan – uczą, w jaki sposób koncepcja JEDNEJ rzeczy może całkowicie zmienić podejście do każdej dziedziny życia, wpłynąć na dokonywane wybory i odnoszone rezultaty.
Czasami twoja JEDNA rzecz będzie pierwszą rzeczą na liście. Czasami – jedyną.
Ale zawsze to właśnie ona przyniesie niezwykłe efekty.
Jaka jest twoja JEDNA rzecz?
W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i turbulencji współczesnego świata najtęższe głowy sięgają w życiu i w biznesie po modele oraz strategie, które łączą całościowe i procesowe podejście do rzeczywistości (complexity) z poszukiwaniem prostych i trafnych rozwiązań złożonych problemów (simplicity). W ten sposób rozwija się nowa filozofia, język szkoły życia (simplexity), do której należy ta książka. Jest po prostu świetna. Wprowadzamy ją na listę lektur Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values.
Jacek Santorski, konsultant, dyrektor Akademii i co-chairman Values (www.values.pl)
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2013-10-23
ISBN: 978-83-757-9282-9
EAN: 9788375792829
Tytuł oryginalny: The one thing
Format: 15.3x21.1
Cena detaliczna: 34,90 zł