Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych Ujęcie holistyczne

Bolesław Goranczewski, Szeliga-Kowalczyk Anna

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych Ujęcie holistyczne

59,00

 

W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:
- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,
- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.

Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).

„...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi."
Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak
Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

„...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..."
Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek
Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki
Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-810-2078-7

EAN: 9788381020787

Liczba stron: 238

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (233 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2259

20,17 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (13 ocen)

2970

47,90 zł (-37%) - najniższa cena 47,90 zł (-37%) - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (4 oceny)

6401

58,75 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (89 ocen)

3191

32,80 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (4 oceny)

2746

27,46 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (3 oceny)

2746

27,46 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5999

59,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka