Jak podrywają szejkowie wyd. kieszonkowe

Marcin Margielewski

Jak podrywają szejkowie wyd. kieszonkowe

10,05

 

Przemilczana prawda o życiu arabskich szejków.

Historia młodego księcia, syna jednego z arabskich szejków, który ze względu na swoją pozycję i bogactwo może mieć wszystko. Dosłownie: wszystko. Marcinowi Margielewskiemu udało się z pierwszej ręki pozyskać informacje na temat nocnego życia najbogatszych mężczyzn świata.
Książę Abed ma dwie pasje - piękne kobiety i piękne konie. Wraz ze swoim ojcem przylatuje do Polski na słynną na całym świecie aukcję koni. Jednak szejk, zamiast kupić synowi upragnionego wierzchowca, niespodziewanie wyjeżdża. W hotelu Abed znajduje tylko enigmatyczny list od ojca, który prosi go, aby pozostał w Warszawie. Opiekę nad młodym księciem przejmuje jego kuzyn, który odkrywa przed Abedem świat pełen kobiet, pieniędzy, używek, erotycznych rozkoszy i perwersyjnych zabaw.
Autor ujawnia bezwzględną rzeczywistość nocnego życia szejków i arabskich książąt, która zwykle skrywa się za ścianami hoteli, apartamentów i luksusowych dyskotek.

Wszystkie dziewczyny, które przylatują na moje epickie przyjęcia, są modelkami. Dziwka to takie brzydkie słowo. Zwłaszcza na trzeźwo - powiedział Imad kpiąco.
On nie widział różnicy pomiędzy pracą modelki z profesjonalnych agencji a usługami prostytutki. Patrzyliśmy na tę sprawę z dwóch różnych perspektyw, ale miałem wrażenie, że jego doświadczenie w temacie sprawia, iż wcale nie jest taki daleki od prawdy. Modelki, z którymi pracowałem, z dużym zaangażowaniem prezentowały ubrania bogatym Arabkom, ale podejrzewałem, że za odpowiednią sumę równie chętnie zrzuciłyby je przed bogatymi Arabami.
fragment książki

Marcin Margielewski − karierę zaczynał jako dziennikarz radiowy, prasowy i telewizyjny, pracując dla mediów takich jak "Maxim", "CKM", "Super Express", "Gazeta.pl", "TVP" czy "Polsat Cafe". Przez dziesięć lat podróżował, mieszkając między innymi w Wielkiej Brytanii, Dubaju, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. Pracował również jako dyrektor kreatywny kilku światowych marek.

Prószyński Media
Wydanie: 1

ISBN: 978-83-8169-303-5

EAN: 9788381693035

Cena detaliczna: 14,99 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (144 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.3 / 10 (3 oceny)

1574

15,74 zł - najniższa cena 22,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (433 ocen)

2131

21,31 zł - najniższa cena 32,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (88 ocen)

2495

24,95 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (1681 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (27 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (53 ocen)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (493 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (8038 ocen)

3995

39,95 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

7.3 / 10 (729 ocen)

2356

23,56 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (444 ocen)

2349

23,49 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (790 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (446 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (333 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (305 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (240 ocen)

2599

25,99 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (11 ocen)

2790

27,90 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka