Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

NawrockiTomasz

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

59,00

 

W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego zastosowania w odniesieniu do wybranych spółek notowanych na GPW w Warszawie.



Do podstawowych wyróżników proponowanego w publikacji rozwiązania zaliczyć można przede wszystkim jego:

- kompleksowość - swoim zakresem obejmuje ono zarówno kwestie związane z zasobowym potencjałem innowacyjności produktowej przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w jego rozwój - potencjalna innowacyjność produktowa od strony zasobów i od strony nakładów, jak również z konkretnymi wynikami działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w obszarze produktów - rezultatywna (wynikowa) innowacyjność produktowa;

- wymierność - za sprawą oparcia aparatu matematycznego na teorii zbiorów rozmytych możliwe jest, na podstawie kryteriów cząstkowych o różnych jednostkach i charakterze (tak ilościowym, jak i jakościowym), obliczenie jednej syntetycznej oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, wyrażonej w przedziale od 0 do 1;

- użyteczność - otrzymane syntetyczne oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, a także uzyskane w toku ich obliczeń pośrednie oceny cząstkowe, stwarzają duże możliwości w zakresie analizy porównawczej;

- łatwość zastosowania oraz aktualność - opiera się ono wyłącznie na ogólnodostępnych źródłach danych, w tym w szczególności raportach rocznych oraz informacjach ujawnianych przez przedsiębiorstwa na ich firmowych stronach internetowych;

- rynkowy punkt widzenia - na potrzeby opracowania aparatu matematycznego zastosowanego w modelu przeprowadzono badanie ankietowe dotyczące postrzegania przez analityków oraz indywidualnych inwestorów giełdowych różnych cząstkowych kryteriów oceny innowacyjności oraz ich wpływu na bardziej złożone kategorie.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6444-0

EAN: 9788375564440

Liczba stron: 234

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (37 ocen)

1869

18,69 zł - najniższa cena 27,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (7 ocen)

2840

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (10 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (25 ocen)

2850

28,50 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (8 ocen)

5988

59,88 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (3 oceny)

2746

27,46 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (347 ocen)

3923

36,52 zł - najniższa cena 58,91 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (147 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (171 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

2032

20,32 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5278

52,78 zł - najniższa cena 76,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3871

38,71 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka