Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

NawrockiTomasz

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

50,00

 

W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego zastosowania w odniesieniu do wybranych spółek notowanych na GPW w Warszawie.


Do podstawowych wyróżników proponowanego w publikacji rozwiązania zaliczyć można przede wszystkim jego:

- kompleksowość - swoim zakresem obejmuje ono zarówno kwestie związane z zasobowym potencjałem innowacyjności produktowej przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w jego rozwój - potencjalna innowacyjność produktowa od strony zasobów i od strony nakładów, jak również z konkretnymi wynikami działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w obszarze produktów - rezultatywna (wynikowa) innowacyjność produktowa;

- wymierność - za sprawą oparcia aparatu matematycznego na teorii zbiorów rozmytych możliwe jest, na podstawie kryteriów cząstkowych o różnych jednostkach i charakterze (tak ilościowym, jak i jakościowym), obliczenie jednej syntetycznej oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, wyrażonej w przedziale od 0 do 1;

- użyteczność - otrzymane syntetyczne oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, a także uzyskane w toku ich obliczeń pośrednie oceny cząstkowe, stwarzają duże możliwości w zakresie analizy porównawczej;

- łatwość zastosowania oraz aktualność - opiera się ono wyłącznie na ogólnodostępnych źródłach danych, w tym w szczególności raportach rocznych oraz informacjach ujawnianych przez przedsiębiorstwa na ich firmowych stronach internetowych;

- rynkowy punkt widzenia - na potrzeby opracowania aparatu matematycznego zastosowanego w modelu przeprowadzono badanie ankietowe dotyczące postrzegania przez analityków oraz indywidualnych inwestorów giełdowych różnych cząstkowych kryteriów oceny innowacyjności oraz ich wpływu na bardziej złożone kategorie.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-810-2119-7

EAN: 9788381021197

Liczba stron: 226

Format: 15.5x22.5cm

Cena detaliczna: 50,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.3 / 10 (85 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (919 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.8 / 10 (278 ocen)

1957

19,57 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (68 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1 ocena)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (42 ocen)

2240

22,40 zł - najniższa cena 26,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3489

34,89 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.1 / 10 (173 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (2 oceny)

3130

31,30 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

2032

20,32 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5278

52,78 zł - najniższa cena 76,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3871

38,71 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka