Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

5.0

(1 ocena) wspólnie z

37,38

 

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-833-1088-6

EAN: 9788383310879

Liczba stron: 162

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.0 / 10 (45 ocen)

2478

24,78 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (87 ocen)

2399

23,99 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (2966 ocen)

3136

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (247 ocen)

3148

31,48 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (45 ocen)

1859

18,59 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8699

86,99 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.9 / 10 (16 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (25 ocen)

2976

29,76 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (2 oceny)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (4009 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

4329

43,29 zł - najniższa cena 60,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5174

50,06 zł - najniższa cena 57,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4514

45,14 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5174

52,25 zł - najniższa cena 57,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka