Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

49,90

 

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-833-1088-6

EAN: 9788383310886

Liczba stron: 162

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.8 / 10 (21 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (34 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (1018 ocen)

3528

35,28 zł - najniższa cena 56,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (53 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (27 ocen)

2786

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (2 oceny)

2324

23,24 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (23 ocen)

3534

35,34 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (8 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (32 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4689

46,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

4329

43,29 zł - najniższa cena 60,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.0 / 10 (1 ocena)

3738

37,38 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5174

50,06 zł - najniższa cena 57,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4514

45,14 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5174

52,25 zł - najniższa cena 57,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka