Handel internetowy Perspektywa e-konsumenta

Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Handel internetowy Perspektywa e-konsumenta

49,90

 

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów.
Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.
Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce.
Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy.
Z recenzji prof. Henryka Mruka

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-822-0433-9

EAN: 9788382204339

Liczba stron: 162

Format: 165x240mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.2 / 10 (266 ocen)

3324

33,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (671 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (105 ocen)

2880

28,80 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (52 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (105 ocen)

2725

27,25 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (1239 ocen)

3714

35,65 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (17 ocen)

2163

21,63 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1685

16,73 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2556

25,56 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4499

44,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka