GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

30,94

 

Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 9788328916470

EAN: 9788328916470

Liczba stron: 160

Format: 14.0x20.5cm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.6 / 10 (456 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (69 ocen)

2664

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (507 ocen)

3523

35,23 zł - najniższa cena 52,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (1421 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (13 ocen)

2657

31,00 zł (-14%) - najniższa cena 39,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (5 ocen)

2080

20,80 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (48 ocen)

3026

30,26 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (6 ocen)

3699

36,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (256 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

7.0 / 10 (296 ocen)

4388

47,81 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (2 oceny)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9238

92,38 zł - najniższa cena 149,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka