Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Ryan Holiday

Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy

34,90

 

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

Haker wzrostu i jego narzędzia
Produkt i jego rynek
Znajdź haka na wzrost
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
Słowniczek hakera wzrostu
Najczęściej zadawane pytania
Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
Nie przepłacaj — zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii — hakowaniu wzrostu — aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.
Ryan Holiday jest strategiem medialnym, który współpracuje z wieloma znanymi osobistościami, w tym Tuckerem Maksem czy Dovem Charneyem. Po tym, jak w wieku dziewiętnastu lat rzucił college i terminował u Roberta Greene, autora 48 praw władzy, doradzał wielu pisarzom, którzy doskonale się sprzedają, oraz muzykom, którzy zdobywają platynowe płyty. Obecnie jest dyrektorem marketingu w American Apparel, którego dokonania są znane na całym świecie. Kampanie reklamowe opracowane przez Ryana Holidaya były wykorzystywane jako „studia przypadków” przez takich gigantów jak Twitter, YouTube czyGoogle oraz omawiane w między innymi w AdAge, New York Times, Gawker czy FastCompany. Ryan Holiday mieszka w Nowym Orleanie i prowadzi stronę RyanHoliday.net.

"Gdy miałem 19 lat, wyczuwając zaskakujące i przełomowe możliwości, zrezygnowałem ze studiów. Mentorzy rywalizowali o moją uwagę i traktowali mnie jak swojego protegowanego. Postrzegany jako wschodząca gwiazda, byłem tym dzieciakiem. Sukces przyszedł szybko.

Gdy stałem się najmłodszym dyrektorem w agencji promocji talentów w Beverly Hills, uczestniczyłem w podpisywaniu kontraktów z wieloma popularnymi zespołami rockowymi i pracowałem z nimi. Doradzałem w temacie książek, które później sprzedawały się w milionach egzemplarzy i tworzyły nowe gatunki literackie. W wieku 21 lat odpowiadałem za strategię firmy American Apparel, wówczas jednej z najpopularniejszych marek modowych na świecie. Wkrótce zostałem dyrektorem ds. marketingu.

W wieku 25 lat opublikowałem pierwszą książkę. Stała się ona natychmiastowym, choć kontrowersyjnym bestsellerem."

Więcej informacji na temat autora dostępnych na jego stronie: https://ryanholiday.net/

Helion
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-8146-9

EAN: 9788328381469

Tytuł oryginalny: Growth Hacker Marketing

Liczba stron: 8

Format: 140x210mm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1694

16,94 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (18 ocen)

5321

53,21 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (16 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (108 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (77 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (18 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.3 / 10 (25 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (22 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (27 ocen)

3349

49,99 zł (-33%) - najniższa cena 49,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

7.1 / 10 (7 ocen)

3223

30,44 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (84 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.9 / 10 (15 ocen)

3699

36,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (32 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (48 ocen)

3658

36,58 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka