E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Jarosław Królewski, Paweł Sala

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

7.2

(47 ocen) wspólnie z

104,00

 


Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Autorzy: ??Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-8344-8

EAN: 9788301183448

Liczba stron: 600

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 104,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.1 / 10 (158 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.5 / 10 (36 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (46 ocen)

2663

26,63 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (15 ocen)

7986

119,90 zł (-33%) - najniższa cena 119,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

4059

40,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (63 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 52,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (26 ocen)

6593

65,93 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3877

37,11 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (57 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka