E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Jarosław Królewski, Paweł Sala

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

64,90

 

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:
· dlaczego Content is The King?
· czym jest marketing 3.0?
· dokąd zmierzają social media?
· dlaczego less is more?
· jak dbać o klienta w sieci?
· o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
· w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
· jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
· jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-7449-1

EAN: 9788301174491

Liczba stron: 464

Wydawnictwo Naukowe PWN

Format: 170x245mm

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

2545

24,22 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (248 ocen)

2894

33,43 zł (-13%) - najniższa cena 49,90 zł (-42%) - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (88 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (708 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (6845 ocen)

3190

31,90 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (153 ocen)

3101

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (119 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (95 ocen)

5359

53,59 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (177 ocen)

2660

28,58 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (37 ocen)

2999

34,79 zł (-13%) - najniższa cena 59,99 zł (-50%) - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

8022

73,63 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (13 ocen)

7409

66,19 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5758

57,58 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka