Komentarze nie są potwierdzone zakupem
„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie szerszej – z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla tych grup lektura obowiązkowa”.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-233-4280-9
EAN: 9788323342809
Format: 160x240mm
Cena detaliczna: 39,90 zł