Droga Toyoty Fieldbook Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

K Liker Jeffrey, Meier David P.

Droga Toyoty Fieldbook Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

7.4

(5 ocen) wspólnie z

64,90

 

PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!
W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty – Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.
Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia – w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie – dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.

Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:
FILOZOFIA (ang. philosophy) – firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.
PROCES (ang. process) – liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.
PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) – wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) – nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w „Harvard Business Review” i „Sloan Management Review”.
DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-621-9537-4

EAN: 9788362195374

Liczba stron: 584

Format: 185x235mm

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.8 / 10 (15 ocen)

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (101 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (366 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (125 ocen)

2996

29,96 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (12 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2996

29,96 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (36 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (17 ocen)

3363

33,63 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka