Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców

Convis Gary L., K Liker Jeffrey

Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców

8.1

(25 ocen) wspólnie z

69,90

 

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę. Jak wyjaśniają autor Drogi Toyoty, Jeffery Liker oraz były dyrektor Toyoty, Gary Convis, dzięki takiemu podejściu do przewodzenia firmie, uznany producent samochodów rozbudził potrzebę dążenia do doskonałości na każdym poziomie organizacji. To pozwala na:
stały wzrost: Toyota zwiększa rentowność nieprzerwanie od 58 lat – zwolniła jedynie w roku 2008 w obliczu światowej recesji, kryzysu wadliwych samochodów i najtragiczniejszego trzęsienia ziemi, które nawiedziło Japonię; niewyczerpaną pomysłowość: podejście Toyoty do innowacyjnego myślenia i rozwiązywania problemów przynosi rezultaty w postaci czołowych miejsc w rankingach i rzeszy niezwykle zadowolonych klientów, a jednocześnie pozwala firmie na zregenerowanie sił po trzech kryzysach, które ją dotknęły w krótkich odstępach czasu; zbudowanie silnej marki i szacunku: reputacja Toyoty miała kluczowe znaczenie dla zdolności firmy do przetrwania kryzysu wadliwych samochodów – burzy medialnej z roku 2010. A cóż to była za burza! Jednak statek, który według niektórych osób zdawał się tonąć, znów wypływa na szerokie wody. Możliwe, że kultura Toyoty straciła wtedy na sile, lecz przywództwo było jak latarnia wskazująca drogę powrotną.
W rzeczywistości, jak pisze Liker, firma „stanowi prawdopodobnie jeszcze lepszy model szczupłego przywództwa niż kiedykolwiek wcześniej”.
Na potwierdzenie tych słów Toyota za niedługo obchodzić będzie osiemdziesięciolecie ciągłego rozwoju i innowacji. A jednak według magazynu Industry Week jedynie 2% firm stosujących Lean może pochwalić się długoterminowymi sukcesami. To, czego brakuje pozostałym 98% to ujednolicone metody i spójna filozofia leżące u podstaw przywództwa.

MT Biznes
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2012-11-07

ISBN: 978-83-774-6406-9

EAN: 9788377464069

Tytuł oryginalny: The Toyota Way to Lean Leadership Achieving and Sustaining Excellence Through Leadership Development

Liczba stron: 324

Format: 158x233mm

Cena detaliczna: 69,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.1 / 10 (41 ocen)

9373

93,73 zł - najniższa cena 139,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1 ocena)

3807

38,07 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (116 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (69 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (83 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (9 ocen)

4339

43,39 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka