Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Galica Mateusz, Lutostański Michał Jan

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

7.0

(4 oceny) wspólnie z

55,91

 

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?
(…)
W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.
(…)
Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?
Mateusz Galica, Wstęp

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-10-23

ISBN: 978-83-012-0134-0

EAN: 9788301201340

Liczba stron: 252

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.6 / 10 (41 ocen)

2464

24,64 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (242 ocen)

3343

33,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3148

31,48 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (5 ocen)

2599

25,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (15 ocen)

4059

40,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (518 ocen)

2997

29,97 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3590

35,90 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2164

21,64 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (12 ocen)

3699

36,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka