Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Controlling jest nowoczesną koncepcją zarządzania organizacjami gospodarczymi w warunkach rosnącej konkurencji i dużej zmienności otoczenia. W książce przedstawiono zindywidualizowane podejście do różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, które jest realizowane przez controlling w układzie funkcji i procesów gospodarczych. Dla każdego wyróżnionego obszaru działalności zostały wskazane odpowiednie instrumenty controllingu. Dzięki takiemu podejściu controlling umożliwia skuteczne oddziaływanie na różne sfery działalności przedsiębiorstwa, tak aby osiągnąć założone cele.
Książka jest przeznaczona dla członków zarządu i menedżerów różnych szczebli zarządzania, pracowników działów controllingu, analityków finansowych i doradców biznesowych. Może być cenną pomocą dydaktyczną dla studentów kierunków finanse i rachunkowość oraz zarządzanie, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń z zakresu rachunkowości, finansów, controllingu i zarządzania.
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1909-0
EAN: 9788320819090
Format: 16.2x23.7cm
Cena detaliczna: 67,90 zł