Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów różnych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:
- jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem,
- jakie są organizacyjne uwarunkowania controllingu,
- jakie są koncepcje i ukierunkowania współczesnego controllingu,
- jakie instrumenty stosuje się w controllingu na poziomie strategicznym i operacyjnym,
- w jaki sposób controlling wspomaga osiąganie założonych celów działalności przedsiębiorstwa,
- jaka jest baza informacyjna controllingu wspomaganego komputerowo.
Książka jest adresowana do:
- menedżerów na różnych poziomach zarządzania,
- specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej,
- doradców i analityków biznesowych,
- dyrektorów finansowych i głównych księgowych,
- prezesów zarządu i dyrektorów przedsiębiorstw,
- studentów kierunków ekonomicznych,
- słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń.