Brand impulse

Grzegorz Kosson

Brand impulse

4.7

(7 ocen) wspólnie z

44,00

 

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Słowa i Myśli
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-635-6686-9

EAN: 9788363566869

Liczba stron: 136

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 44,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (192 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (41 ocen)

2464

24,64 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (356 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (118 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (94 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (98 ocen)

3542

33,73 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3399

33,99 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (197 ocen)

3203

32,03 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka