Biblia content marketingu

Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia content marketingu

7.0

(7 ocen) wspólnie z

30,94

 

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-9661-6

EAN: 9788328396616

Liczba stron: 216

One Press

Format: 140x208 mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Rok wydania: 2023

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.4 / 10 (56 ocen)

2350

23,50 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (270 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (117 ocen)

3107

31,07 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.0 / 10 (7 ocen)

2937

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (228 ocen)

2990

34,69 zł (-13%) - najniższa cena 44,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.1 / 10 (9 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (50 ocen)

2169

21,69 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.5 / 10 (6 ocen)

13399

149,99 zł (-10%) - najniższa cena 199,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

6.1 / 10 (24 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (7 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka