Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

7.5

(53 ocen) wspólnie z

89,00

 

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
? pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
? plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
? dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
? ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
? przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-8315-8

EAN: 9788301183158

Liczba stron: 500

Format: 24.0x17.0

Cena detaliczna: 89,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (17 ocen)

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (43 ocen)

2259

20,17 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (103 ocen)

4689

46,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (43 ocen)

9643

88,50 zł - najniższa cena 119,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.7 / 10 (7 ocen)

3798

37,98 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (260 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3876

38,76 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2556

25,56 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka