Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

80,22

 

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:

pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,

plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,

dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,

ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,

przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

PWN
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 978-83-01-21324-4

EAN: 9788301213244

Liczba stron: 494

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 99,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.8 / 10 (163 ocen)

1859

18,59 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (56 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (110 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8039

80,39 zł - najniższa cena 119,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (17 ocen)

16125

148,00 zł - najniższa cena 199,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1234

12,34 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (52 ocen)

4781

43,88 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka