Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Ważnym elementem, od którego zależy pozytywne doświadczenie użytkowników danego produktu lub systemu, jest architektura informacji. Organizacja treści, etykietowanie oraz systemy nawigacji i wyszukiwania to cztery filary wpływające na funkcjonalność i użyteczność, a w konsekwencji również na satysfakcję odbiorców. Dobra architektura informacji pomaga ludziom zrozumieć ich otoczenie i znaleźć to, czego szukają – zarówno offline, jak i online.
Na niniejszą monografię składa się zbiór tekstów będących wynikiem studiów autorów zajmujących się problematyką architektury informacji w jej aspektach praktycznych i badawczych. Wśród poruszonych zagadnień można wyróżnić m.in. analizy wykorzystania w procesie projektowym technologii sztucznej inteligencji; badania doświadczeń użytkowników oraz relacji zachodzących między systemem a jego użytkownikiem; bezpieczeństwo danych czy opisy procesów oraz badań architektury informacji różnych zasobów cyfrowych.
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-231-4885-2
EAN: 9788323148852
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 46,00 zł