Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Znajomość narzędzi i metod analizy finansowej jest niezbędna w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zarówno przy ocenie efektywności dokonań, jak i przy trafnym podejmowaniu decyzji dotyczących przyszłości przedsiębiorstwa. Zakres przedmiotowy niniejszej książki obejmuje cztery najważniejsze obszary analizy finansowej, czyli:
• teoretyczno-merytoryczne podstawy analizy finansowej,
• metody i narzędzia analizy zasobów majątkowych i kapitałowych oraz przychodów, kosztów i wyników finansowych w wymiarze bezwzględnym,
• analizę wskaźnikową obejmującą analizę rentowności, płynności finansowej, zadłużenia i sprawności działalności przedsiębiorstwa,
• ocenę zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju.
W książce ukazano analizę finansową w ujęciu retro- i prospektywnym. Połączono więc ocenę przeszłości z przyszłością przedsiębiorstwa.
Książka ma w dużej mierze charakter autorski. Powstała na podstawie obszernej literatury i doświadczeń praktycznych autora. Jest napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów z praktyki. Jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych, analityków finansowych, menedżerów, księgowych i biegłych rewidentów.
ISBN: 978-83-208-2086-7
EAN: 9788320820867
Format: 162x237mm
Cena detaliczna: 64,90 zł