9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

36,58

 

Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B.
,br>To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?

Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ― ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ― wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ― i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz.

Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek.

Jak podkreśla autor ― marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać.

Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy.

OnePress
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 978-83-289-1214-4

EAN: 9788328912144

Liczba stron: 192

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.8 / 10 (38 ocen)

1984

19,84 zł - najniższa cena 32,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (54 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

990

9,90 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (12356 ocen)

2391

23,91 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (2 oceny)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (317 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (68 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (6 ocen)

5574

55,74 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

850

8,50 zł - najniższa cena 12,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4689

52,49 zł (-10%) - najniższa cena 69,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka