Komentarze nie są potwierdzone zakupem
„Zakodowana wieża” (5+) to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują ruchy czarodzieja, by zaplanować trasę do skarbów ukrytych w zamkowej wieży. Z pomocą sekwencji i algorytmów, magicznych drzwi oraz możliwości zmiany układu komnat próbują przechytrzyć duchy i zostać mistrzami kodowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając pola z duchami oraz wykonując akcje, które przybliżają ich do zwycięstwa. Trening myślenia logicznego i kreatywności Gra „Zakodowana wieża” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, rozwija zainteresowanie robotyką i programowaniem, a także umiejętności myślenia logicznego, kreatywności, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się. Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Okiem Eksperta To już trzecia gra Kapitana Nauki wprowadzająca w zasady kodowania i programowania offline. Fani Zakodowanego zamku znajdą tu znane sobie elementy. Cel i mechanika gry to jednak zupełnie nowa jakość. Ćwiczenie współpracy, nauka planowania i ćwiczenie poczucia sprawstwa – to tylko niektóre z walorów gry, która powinna trafić do każdego nauczyciela i rodzica wspierającego dzieci w zdobywaniu kompetencji przyszłości. W serii również ·Gra na kodowanie. Zakodowany zamek 4-10 ·Gra na kodowanie. Zakodowany kosmos 8+